Repas-autodilu.cz

Navýšení obratu 292 % díky optimalizaci PPC kampaní a lorem ipsum dolor sit

Repas-autodilu.cz

Výzva. Slovo, které děsí, ale i baví. Ať už v osobním, tak pracovním životě. O to více se mi líbila příležitost pracovat na známém a zajímavém projektu, kde bych mohl uplatnit své znalosti a vyzkoušet si nové strategie, postupy a triky v praxi. O to více, když máte jako marketér volnou ruku a plnou důvěru klienta. To se poté pracuje samo :).

+ 85 % zvedli jsme konverzní poměr, protože tak a tak
+ 320 se zvedla hodnota průměrné objednávky
+ 390 % o tolik procent jsme zvedli klientovi obrat oproti minulému období
40000 jsme dokázali ušetřit díky optimalizaci kampaní

Představení klienta

Mělo se jednat pouze o jednoduchou online reklamu, případně krátký audit. práce na 3-4 hodiny maximálně. Po auditu PPC kampaní jsem došel k zjištění, že účet není plně využit a je množné ho ještě více vylepšit a podpořit. Připravil jsem nabídku, sepsal to-do list a jelikož byl klient s původní prací spokojen, plácli jsme si.

Kdo značku Waf-Waf neznáte, jedná se o kavárnu, která se zaměřuje na lívance, wafle. Specifická je tím, že si můžete své wafle nakombinovat až 50 různými přísadami. Tedy tak, aby vám plně vyhovovala a vytvořili jste si tak jedinečný pokrm – ať už sladký, nebo slaný. Svoji první provozovnu otevřeli na Praze 7 v roce 2016. Díky sociálním sítím i jejich konceptu neustále rostli. V roce 2020, kdy tento článek píši mají 4 pobočky z nichž poslední 2 otevřeli poslední rok – Brno + Praha OC Palladium.

První kroky po přebrání PPC účtu:

Mělo se jednat pouze o jednoduchou online reklamu, případně krátký audit. práce na 3-4 hodiny maximálně. Po auditu PPC kampaní jsem došel k zjištění, že účet není plně využit a je množné ho ještě více vylepšit a podpořit. Připravil jsem nabídku, sepsal to-do list a jelikož byl klient s původní prací spokojen, plácli jsme si.

Kdo značku Waf-Waf neznáte, jedná se o kavárnu, která se zaměřuje na lívance, wafle. Specifická je tím, že si můžete své wafle nakombinovat až 50 různými přísadami. Tedy tak, aby vám plně vyhovovala a vytvořili jste si tak jedinečný pokrm – ať už sladký, nebo slaný. Svoji první provozovnu otevřeli na Praze 7 v roce 2016. Díky sociálním sítím i jejich konceptu neustále rostli. V roce 2020, kdy tento článek píši mají 4 pobočky z nichž poslední 2 otevřeli poslední rok – Brno + Praha OC Palladium.

První kroky po přebrání PPC účtu:

Mělo se jednat pouze o jednoduchou online reklamu, případně krátký audit. práce na 3-4 hodiny maximálně. Po auditu PPC kampaní jsem došel k zjištění, že účet není plně využit a je množné ho ještě více vylepšit a podpořit. Připravil jsem nabídku, sepsal to-do list a jelikož byl klient s původní prací spokojen, plácli jsme si.

Kdo značku Waf-Waf neznáte, jedná se o kavárnu, která se zaměřuje na lívance, wafle. Specifická je tím, že si můžete své wafle nakombinovat až 50 různými přísadami. Tedy tak, aby vám plně vyhovovala a vytvořili jste si tak jedinečný pokrm – ať už sladký, nebo slaný. Svoji první provozovnu otevřeli na Praze 7 v roce 2016. Díky sociálním sítím i jejich konceptu neustále rostli. V roce 2020, kdy tento článek píši mají 4 pobočky z nichž poslední 2 otevřeli poslední rok – Brno + Praha OC Palladium.

Náš tip:

Pokud nastavujete kampaně, nezapomeňte také nastavit Facebookový pixel na vašem webu, jinak loremi psum dolor sit. Jak nastavit Facebook pixel se dozvíte v samostatném článku.

První kroky po přebrání PPC účtu:

Mělo se jednat pouze o jednoduchou online reklamu, případně krátký audit. práce na 3-4 hodiny maximálně. Po auditu PPC kampaní jsem došel k zjištění, že účet není plně využit a je množné ho ještě více vylepšit a podpořit. Připravil jsem nabídku, sepsal to-do list a jelikož byl klient s původní prací spokojen, plácli jsme si.

Kdo značku Waf-Waf neznáte, jedná se o kavárnu, která se zaměřuje na lívance, wafle. Specifická je tím, že si můžete své wafle nakombinovat až 50 různými přísadami. Tedy tak, aby vám plně vyhovovala a vytvořili jste si tak jedinečný pokrm – ať už sladký, nebo slaný. Svoji první provozovnu otevřeli na Praze 7 v roce 2016. Díky sociálním sítím i jejich konceptu neustále rostli. V roce 2020, kdy tento článek píši mají 4 pobočky z nichž poslední 2 otevřeli poslední rok – Brno + Praha OC Palladium.

Nějaká zvýrazněná sekce v obsahu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex.

Nezávazně poptat

Nějaká zvýrazněná sekce v obsahu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore.

Nějaká zvýrazněná sekce v obsahu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex.

Nezávazně poptat

Výsledky nové PPC kampaně

Mělo se jednat pouze o jednoduchou online reklamu, případně krátký audit. práce na 3-4 hodiny maximálně. Po auditu PPC kampaní jsem došel k zjištění, že účet není plně využit a je množné ho ještě více vylepšit a podpořit. Připravil jsem nabídku, sepsal to-do list a jelikož byl klient s původní prací spokojen, plácli jsme si.

Kdo značku Waf-Waf neznáte, jedná se o kavárnu, která se zaměřuje na lívance, wafle. Specifická je tím, že si můžete své wafle nakombinovat až 50 různými přísadami. Tedy tak, aby vám plně vyhovovala a vytvořili jste si tak jedinečný pokrm – ať už sladký, nebo slaný. Svoji první provozovnu otevřeli na Praze 7 v roce 2016. Díky sociálním sítím i jejich konceptu neustále rostli. V roce 2020, kdy tento článek píši mají 4 pobočky z nichž poslední 2 otevřeli poslední rok – Brno + Praha OC Palladium.

+ 85 % zvedli jsme konverzní poměr, protože tak a tak
+ 320 se zvedla hodnota průměrné objednávky
+ 390 % o tolik procent jsme zvedli klientovi obrat oproti minulému období
40000 jsme dokázali ušetřit díky optimalizaci kampaní

Spolupráce slovy klienta

Když jsme začali spolupracovat s Michalem, povědomí o naší značce se ještě více rozšířilo a začali jsme vnímat i nárůst nových zákazníků do našich provozoven. Věříme, že za tím úspěchem stojí také správně nastavené kampaně v rámci Google Ads o které se postaral přesně jak jsme potřebovali. Efektivita kampaní narostla o desítky až stovky procent a my jsme tak vynaložené prostředky výborně zužitkovali.

Jonáš Basel

majitel Waf-Waf

Mrkněte na případové studie

Repas-autodilu.cz

Repas-autodilu.cz

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

+85 % objednávek

+130 % obrat

+41 % konverzní poměr

Zobrazit studii
Waf-Waf Wafle Borůvky Waf-Waf

Waf-Waf

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

+85 % objednávek

+130 % obrat

+41 % konverzní poměr

Zobrazit studii
CleverMinds CleverMinds CleverMinds
Poznámky

CleverMinds

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

+85 % objednávek

+130 % obrat

+41 % konverzní poměr

Zobrazit studii
Ekola-husqvarna.cz Kolo na horách Kolo na horách

Ekola-husqvarna.cz

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud.

+85 % objednávek

+130 % obrat

+41 % konverzní poměr

Zobrazit studii

Máte zájem o spolupráci? Pojďme se do toho pustit

Zavolejte nebo nám napište zprávu. Pobavíme se o možné spolupráci a rozhodnutí, zda toho půjdete s námi pak necháme na vás.

Mám zájem o spolupráci